szerda, április 28, 2010

Helyzet - kezelés felfüggesztése

Az elmúlt hetet kórházban töltöttem, mert a lázam hírtelen 40 C-ra ugrott fel és kegyetlenül rosszul voltam. Hónapok óta 37-39 C fok között mozog a testhőm, de ez most nagyon kemény volt.
A vérképem nagyon rossz, minden alkotórész a kritikus érték körül van. A transzfúzió is szóba került, de kaptam 2 hét haladékot.
Immunrendszerem szinte nincs is, ezért fertőződöm folyamatosan, ami újabb lázas állapotot generál. Ördögi kör, amiből a kezelés alatt nem tudtam kitörni. Az orvosommal közös megállapodással a 48. héten abbahagytuk a kezelést, ennek már 10 napja. Hiszem, hogy az utolsó fertőződést is legyűröm és utána megfordul a folyamat, elkezd visszatérni belém az élet !

1 megjegyzés:

Gabcsi írta...

Szió!

Bátor vagy és Hős..s persze vírus menets:)..ez már csak a felépülés előtti időszaka..s menni fog..rohamosan ahogy "ürül" a szervezetedből fogod érezni, hogy napról-napra könnyeűbb..s laborjaid is normalizálódnak. Emlékszem, mikor a 2. kezelésemet csináltam..Nem voltam vírus mentes..s ezért a pegilált interferont leállították..Egiferonnal folytattam a 48.hét végéig-ez heti 3x szurit jelent. Mikor befejeződött a szervezetm produkálta azokon a napokon a tüneteket- biztos pszichés is- szinte úgy éreztem magam, mint egy narkós akinek a "lé" hiányzik. Azóta is sokat gondolkodtam ezen..de főleg lelkiekben tettem magam hőemelkedéses, lázas állapotba..s nem kizárt, hogy néha most is azért tart több napig is a lázas állapotom..Figyelek..s próbálok magamon változtatni..ha épp valami gondom van, mihamarabb megoldani..h ne is legyenek gondjaim.Tudjátok..manapság ez oly könnyű dolog!:)
Gyógyulj! Erősödj! Neked süt ki a nap..s neked ragyog az ég!