vasárnap, november 01, 2009

Kezelés

Ahogyan a " túlélő kézikönyv" is említi, nincs két egyforma eset. Azonos betegségre azonos kezelés ; mégis mindenki máshogyan éli meg a kezelést. A mellék hatások jó része is meglehetősen egyedi módon alakul. Úgy vettem észre, hogy még én magam sem reagálok mindig azonos módon a gyógyszerekre. Néhány mellék hatás " menetrend szerint" érkezik, vannak viszont kiszámíthatatlanok is. Jönnek-mennek, elmúlnak-visszatérnek. Eddig nem volt 2 azonos lefolyású hetem. Valami meglepi mindig van .
Olyan érzésem van, mintha egy végtelenített hullámvasúton ülnék, ami csak megy fel és és le. Hol szépen lassan, hol meg zuhanásban. És nincs megállás, nincs kiszállás !

Ha meggyógyultam, nem ülök fel egyetlen igazira sem. Mondjuk eddig se nagyon tettem, mert betojós vagyok és a tériszonyból is kijutott. Utoljára egy, az Atlanti Óceán partján felállított gyönyörűségre keveredtem fel. A tetőpontról mesés lehetett a kilátás, élveztem volna, ha nem félek annyira.

Nincsenek megjegyzések: