kedd, december 08, 2009

hajápolás

A "túlélő kézikönyv " ill. Ket tanácsait követve a hajamat is felkészítettem a hosszú ideig tartó megpróbáltatásokra. Félhosszú hajamat a kezelés megkezdése előtti napon tarkóig érőre vágattam és visszafestettük az eredetihez legjobban hasonló színűre. Az első hetekben csak annyit érzékeltem, hogy lelassult a növekedése, amit nem is bántam. A 6. hét körül kezdtem érezni, hogy a szokásosnál erősebben hullik és szépen fokozatosan vékonyodnak is a hajszálaim.
A 20. hét körül kezdett erősen fogyni . Most egy még rövidebb fazonra vágták a maradék kis szőrzetet a fejemen. Összeborzolom, akkor nem olyan feltűnő a ritkulás. És nem kell naponta porszívózni a lakást, mint egy vedlő kutyus után.

Sampont, balzsamot én is a száraz, erősen igénybevett hajra valóak közül választottam.
Nyáron nem használtam hajszárítót, most is csak a legkisebb fokozaton.

Semmi hajhab, fixáló, színező, dúsító csodaszer !

Hajpakolást ( érzékeny, töredezett száraz hajra Garnier termék )viszont muszály használnom, mert a fejbőröm kisebesedik, berepedezik a szárazságtól.

A hajtömegem kb. felét veszítette el, én bízom benne, hogy nem fog erősebben hullani. Ha mégis, az sem baj, legalább kevesebb sampon fogy !

A szemöldököm viszont megerősödött ( szerencsére még nem közelíti meg K.T. médiaszemélyiség bozontját ) és a szempilláim is hosszabbak és erősen göndörödnek. Kár, hogy nem lehet sminkelni, tuti jól mutatna kicsit átfestve.

Nincsenek megjegyzések: