csütörtök, július 16, 2009

4. és 12. heti vírusszám

2006-ban nézték először, 910 ezer volt, a 2009 májusi kezelés indításakor már 1.650 ezer. A 4. szuri után ( ami a napok előrehozása miatt valójában 3 és fél hét ) 245 ezer maradt. Az orvos szerint ezzel az eredménnyel a közepesen megfelelt kategóriába "sikerült " beküzdenem magam. Sokan már ekkor nullásak. Ja, de a közép mezőnyből is lehet nyerni !



a 12. heti PCR augusztus 12-re lett kitűzve. Irtom is a kis dögöket nagy buzgalommal, halálos elszántsággal és gyűlölettel.
Főleg, mióta sikerült megtalálnom a neten, hogyan is néz ki az ellenség. Nekem így sokkal könnyebb, nem érzem már úgy, hogy egy " arc nélküli " alattomos, sunyi bandával háborúzom. Amióta van képem róla, sokkal kézzel foghatóbbnak érzem a csatározást. Már nem csak neve van az ellenségnek !

A következő címen jött fel:
http://funyiro.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=334&Itemid=2


No, sikerült túl élnem az első 12 hetet, és az első igazi STOP is mögöttem van. Hivatalos papírom még nincs az eredményekről, de telefonon 7.060 db élő vírusról érkezett hír ! Az induló számot alapul véve max. 16.500 db maradhatott volna. Szerintem ehhez mérten egészen szépen gyilkolásztam !
Mondhatjuk HURRÁ !!!! Az orvosom szerint még elmegy, szerintem meg óriási eredmény !!! Nagyon bizakodóan nézek a 24. hét elé, akkorra meg kell lennie a O-nak, és meg is lesz, tudom !

Nincsenek megjegyzések: