kedd, október 04, 2016

Kedves Betegtársaim!

Nyáron felkérek, hogy egy cikkhez nyilatkozzak pár szót a betegségünkről és a gyógyulásunkról. Úgy éreztem a feltett kérdésekre röviden nem tudok válaszolni, így megírtam a történetünket. Nem szedték szét cikkekre bontva, hanem megjelentették teljes terjedelembe. Itt megtaláljátok:
http://www.webbeteg.hu/cikkek/fertozo_betegseg/19482/hepatitis-c-egy-csalad-sikertortenete
Remélem a biztató szavak eljutnak hozzátok és mertek írni gondjaitokról, kételyeitekről.
Remélem sokan leszünk vírus mentesek és sokáig az újonnan használt gyógyszertől.

Várjuk a további "0"-ok jelentkezését és azokét akik úgy érzik segítségre szorulnak.

Legyen nagyon szép napotok!
-gabcsi-
email címem változott, nem tudom a freemail-em megnyitni, gondolom valami vírust kapott- vagy csak oda vándoroltak a mieink :) homonnai.gabriella@gmail.com

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Gabcsi!

Elolvastam a történeted és meg kell őszintén valljam a könnyem is kicsordult. Téged és fiadat tanítani kellene. A ti hozzáállásotok igazán példaértékű.
Én 1972-ben, vagy 1975-ben fertőződtem meg,mind a két évben jelentős mennyiségű vért kaptam. Fertőzöttségem 2001-ben derült ki. Nekem is van egy fiam, akit egyből megvizsgáltattam, de szerencsére ő negatív.
Ha nem túl bizalmas a kérdésem, megírnád, hogy hogyan fertőzted meg a fiadat?
Sikeretekhez és a hozzáállásotokhoz tiszta szívből gratulálok.

Üdv.

Gabcsi írta...

Tisztelt Névtelen!
Elnézést a késői reagálásért, lehet, hogy már nem is tévedsz fel az oldalra.
Nagyon ritka....de örökölte a fiam, vagyis a fertőzöttsége méhen belül történt. Már fertőzött voltam (melyről akkor még nem volt tudomásom), és így született. 3 hónapos korában már emelkedett májenzimjei voltak, mely kivizsgálása során csak annyit tudtak mondani, hogy májbeteg, de konkrét diagnózist nem állítottak fel. Következő évtől volt csak szűrés Magyarországon.
Bízok benne, hogy jól vagy és eredményeid is megnyugtatók.

Vírus mentes életet kívánok Neked és nagyon jó egészséget
-gabcsi-