hétfő, december 17, 2012

Levél



Sziasztok sorstársak!
Ötödik hónapja állok antivirális kezelés alatt. Gondoltam csinálok egy kis tapasztalat osztást.
Tulajdonképpen a kezelést jól tűröm,csak az a sok mellékhatás,no az ne lenne.
Először csak fáradt voltam,ezt kiküszöböltem,mert a párom egy tündér, és a hétvégi mosok főzök takarítok nyűgöket teljesen átvette.Heverek mint a királylány , közben erősen nyögök itt fáj ott fáj,de tűrhető.Később jött a HISZTI,én finoman csak úgy hívom elfogyott a tolerenciám. Mindennel és mindenkivel!! 
Ezután jött a kedvencem,tokától bokáig kiütés.Frász,rohanás,orvos,gyógyszer,enyhül.Kiütés elmúlt,vakarózás maradt.Bőrgyógyászhoz el,1,5 méterről megállapítja: Aranyoskám maga rühes! Mondok magamnak Te meg Hülye. Alternatív kutatás után megvan a viszketésre a gyógymód : EMOLIUM krém és tusfürdő (patikában kapható)nem túl olcsó viszont drága .Kb egy havi adag 2 krém egy tusfürdő 6000,-ft.3-4 nap alatt teljesen rendbe hozta a viszketésem.Fürdeni csak óvatosan inkább zuhany, se mosakodószivacs se mopp ,csak úgy vidékiesen kézzel.Már csak a fejbőröm viszket,azt meg vakarom míg nincs jobb. Hát most ennyi remélem valaki,majd olvassa és tán segítettem is vele.
Kitartás vakarózunk,de gyógyulunk 

Nincsenek megjegyzések: