vasárnap, április 19, 2009

hajápolás

Az egyik legrettegettebb mellékhatás, a hajhullás. Én is féltem tőle. A hajam nem hullott ki, és nem hiszem, hogy a most már a hátralévő időben kihullana. Azt előjáróban elmondhatom, hogy tuti tippet nem tudok adni hajhullás ellen, vagy a haj leamortizálódása ellen (törött, száraz, vékony, szar, etc.), mivel nekem is nagyon elvékonyodott, semmi tartása, kicsit kevesebb is, és amúgy is nem ez az igazi... De azért tanácsokkal a védelme érdekében szolgálhatok.

Amit ne használjunk:
hajfesték
hajhab
hajrögzítő fixáló, és akármilyen a hajra természetellenesen kent szer

Én a következőket teszem, és tettem:
Hosszú, hátközépig érő hajamat a kezelés előtt rövidre vágattam, így volt ideje kicsit összeszedni magát.
Samponból a schauma ápoló és regeneráló samponját használom.
Balzsamból pedig Golf Vital balzsamot száraz, törékeny hajra (ezt fodrász ismerősöm ajánlotta).
Ha lehet bírd ki, é ne mosd állandóan, még akkor sem, hogyha szörnyen néz ki, mert az sem tesz jót neki.

Ne szárítsd a hajad, ne vasald, ne göndörítsd, ne hullámosítsd. Fésüld, és ennyi.

Egyéb tuti tippjeim nincsenek, de ezeket érdemes megfogadni. :D

Megnyugtatásként viszont: akik túl vannak a kezelésen azt mondják a hajuk visszanő, megerősödik, és szebb lesz mint előtt valaha volt.

2 megjegyzés:

M3nyu5 írta...

A Golf tényleg nagyon jó. :) Anyukám használta régebben, és bejött neki.

Névtelen írta...

javaslom a köles fogyasztását. minden olyan anyagot tartalmaz, ami a haj és köröm regenerálodásához szükséges.
Változatosan elkészíthető, egészséges élelmiszer. A nagyedik héten tapasztaltam, hogy az addig marokszámra távozó hajszálaknál csökkenés állt. be.